12/30/2009

bol huzur, bol sağlık


Yeni yıl yaklaştıkça kızım sıkıştırıyor.
(Maksat belli hediye olarak ne istediğini duyuracak.)
- Baba
- Efendim kızım.
- Yeni yılda ne istersin.
- Kızım senin sağlıklı, mutlu gülen yüzünü isterim.
- Hayır kendin için ne istersin.
- Sağlık ve huzur kızım...
- Hayır hediye olarak ne istersin.
- Sağlık ve huzur
arkasından sıralıyor."Giyecek, yiyecek, oyuncak, ......... "aklına ne gelirse, benimde domuzluğum tutuyor....aynı cevabı veriyorum.

(Bu yazımı da adadoksan ın kızı Deniz ve kızım Derin le süslemek istedim.
Sevgili Ayşegül’ün (adadoksan) Buca- Kaynaklara bağlı Vişneli köyünde yürüyüşe davet etti.
Çok güzeldi. Tekrar teşekkür ediyorum.)
















Değil yeni yıldan, hayatın kendisinden de dileğim aynı. Sağlık ve huzur. Beklenti içerisine girilince hayat hep kaçan, sen ise kovalayan oluyorsun. Zaman la bir kaç şey yakalasan da beklentinin kırılganlığı ile elinde toz duman oluyor. Sadece yaşamak daha manalı. Adımlar atıp durumu yaşamaya başlayınca, gelene de gidene de selametle. Tepkileriniz ona göre oluyor. İnsanların beklentilerine Musa olamasanız da fikriniz oluyor vakalarda.


Olmadı bir adım geri atıp, sağlam bir taşının üzerine basmaya çalışıyorsunuz. Dereyi geçerken ıslanmakta var elbet, buda günün nuru olsa gerek. . Alışıla geldik tepkiler, söylemler yerine bencil bir duruş sergilemek birey adına artı diye düşünüyorum.















Şehirler içerisine tıkıştırılmış lığımızla fırsatlar kollamak; bir yerden tutunsak hayatı yırtacağız demekle geçen hayatlar yerine, daha makul olan Huzurun mahallesi yine kendimiz, ailemiz oluyor. Başarı ister varlık nitekim o da ayrı üleş; başarının şehrin biçtiği kıstaslarla kıyaslanması hiçte bana göre değil; ki, bir an başarı gibi görünen nice sonra hatanın dönüm noktası olu veriyor. Geriye atılacak onlarca adımda yaşlan ı veriyorsunuz.

Sağlık ve huzur. Hayatımda olanlara baktığımda, yarım kalık başarılar, bitmemiş projeler, debelenmiş yazılar, ötelenmiş hevesler var (fena sayılmaz.). Elle tutulur olanı güzel bir kadın,


Dünya ederi kızım, birde huzur. Sağlık,.. şimdilik tıkırında........


Hayat Huzur ve Sağlık getirsin. Nice yıllara.

5 yorum:

adadoksan dedi ki...

merhaba kedi sofrası,
kocaman gülümseyerek ve düşünerek okudum yazını . Fotoğraflarda çok güzel.
Bizim aile sizin aileyi kocaman kucaklıyor

beste dedi ki...

gonlunuzdekilerin gerceklesecegi, saglikli, mutlu, huzurlu (derin duymasin:) 2010 yili dilerim; sevgiler

bilge dedi ki...

kedi sofrası ismi bir kedi sever olarak ilgimi çekti. yeni yılda sağlık huzur barış dolu günler diliyorum sevgiyle..

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim. adadoksan, beste ve bilge .iyi yıllara ...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Kırgınım Size !
Evet kırgınım.Belki aman kırılırsan kırıl diyeceksiniz bana diyin ben gene kırgınım.
Neden ? Up uzun bir ara verdiniz yazmaya.Tamam yoğunluk fazla lakin yazılarınızı merakla bekleyenleri de düşünmeniz lazım değilmidir ?
Örnek Ben ! Şimdiye kadar neden yazılarınıza yorum da yazmadım onuda anlamış değilim ya neyse..
Artık yeni yazılarınıza iştahımı saklıyorum yazman için..

Yaşamızda güzellikler hep sizinle olsun dileklerimle..
Sevgi Ve Saygılarla...